« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۲۷۵
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۷
گزیده ای از آنچه گذشت؛
در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ؛ همایش بزرگ " همدلی در سایه سار چله عزت " با حضور برخی از نمایندگان مردم ؛ مدیران ؛ مسولان و افراد شاخص در جریان اصلاح طلبی و اصولگرایی به همت سپاه فتح استان برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛همایش بزرگ همدلی در سایه سار چله عزت با حضور نماینده ولی فقیه در استان ؛ برخی چهرهای سیاسی ؛نمایندگان فعلی و ادوار مجلس ؛استانداران سابق و فعلی؛ مدیران کل و فرمانداران در یاسوج برگزار شد.


سرهنگ حمید خرمدل فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در این همایش گفت: برای توسعه استان تمامی جریان‌ها و گروه‌های سیاسی در کنار هم قرار بگیرند و اختلاف سلیقه‌ها را مبنای عدم همگرایی قرار ندهند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم در این نشست با بیان اینکه خوشحالم در چله انقلاب دور هم جمع شدیم تا برای توسعه این دیار تدبیری کنیم گفت: تا روزی که در استان هستم تمام توان خود را برای رشد و توسعه این استان به کار می گیرم.

احمدی تصریح کرد: بیاییم به پاس مجاهدت و تلاش فرزندان پاک و صدیق این دیار وحدت کلمه را حفظ کنیم و اختلاف ها را کنار بگذاریم.

غلامرضا تاجگردون نماینده مردم گچساران و باشت هم از همدلی و اتحاد سخن راند و گفت: ما سه نماینده اصولگرا، اصلاح طلب و معتدل با هم هماهنگ هستیم  وهمدلی و همراهی لازم را داریم البته شاید ضعف هم داشته باشیم.

عدل هاشمی پور نماینده کهگیلویه بزرگ نیز طی سخنانی با بیان اینکه باید همدیگر را تحمل کنیم و خودزنی‌ها را کنار بگذاریم، اظهار داشت : امیدوارم این نشست خروجی خوبی برای رفاه و معیشت مردم داشته باشد و از گذشته ها درس بگیریم زیرا فردا دیگر شاید مسئولان فعلی نباشند.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: